úterý 2. června 2015

Bio nebio aneb marmeládový post

Snídaňový maniak se hlásí podruhé. Během doby co píšu jsem si  uvědomila že snídaně je pro mě základ. Vlastně nechápu lidi, kteří ráno nesnídají. Mám v živé paměti scénku, kdy jsem vyšla z domu bez snídaně a po náročném dopoledni jsem s sebou švihla ve frontě na maso. Dost možná jsem nestrpěla společnost starších občanů, kteří se jeden přes druhého dožadovali nejlepšího kusu steheních řízků v akci.





 Většinou snídám hodinu včetně příprav. Je to pro mě čas kdy se pomalu probouzím a zatímco se vaří voda na kávu projíždím Instagram a Facebook. Shlédnu videa svých oblíbených blogerek, omrknu co si kdo vzal na sebe nebo co snídal. Zdá se to být postavené na hlavu ale dost mě to po ránu inspiruje.



Nejčastěji sleduji designové, fashion a cestovatelské fotky.

Mimi Ikonn



Dnešní ráno bylo speciální v tom že jsem snídala tak trochu víc na přírodno. Rozumějte neseděla jsem u toho nahá, ale nedala jsem si oblíbená vejce ani slaninu. Dnešní menu bylo lesní!



Od mala jsem zvyklá na marmelády a různé džemy od babiček. Hledejte náhradu v supermarketu, těžko.
A tak jsem nadšeně skočila po Bio marmeládě Koldokol s indiánskými borůvkami. Chuť je úžasná, výborně se hodí nejen na chleby ale i tousty a myslím že i v kombinaci s masem nemusí být špatná. A bonus navíc, v bioládě najdete celé borůvky! Yummy! Omrkněte web, stojí to za to!

Dalším adeptem jsou poctivé marmeládičky z Ježkova statku a to s příchutí malina s ostružinou a meruňka.
Chuť je sladší než u bioládičky ale tak akorát. Rozhodně nečekejte přeslazenou hmotu, po které vás bude pálit žáha! Dokážu si představit že bych obě verze, včetně bioládičky dala k snídani hlavně dětem.

Přírodním ránem jsem se nechala inspirovat a připravila jsem si láhev plnou vitamínů. O láhvy i přípravě jahodové vody vám napíšu v dalším postu :)



Krásný maliblue den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)