sobota 25. července 2015

DIY vyrobte si květinovou čelenku podle sebe!



Jednou nebo dvakrát jsem si koupila v obchodě čelenku z květin. Vždy se mi to líbilo a je to hit. Ale! Pokaždě se mi po měsíci užívání rozpadla. Neprecizní práce a levný materiál včetně lepidla, vzal za své. A tak jsem se rozhodla, že si vyrobím vlastní!



Co budeme potřebovat?
  • Tavnou lepící pistoly (koupíte ji za pár stovek v síti Bauhaus nebo výtvarných potřebách)
  • obyčejnou čelenku nebo větvičkový věneček, popřípadě látkovou čelenku (koupíte v drogerii, popřípadě opět Bauhaus v umělých květinách)
  • umělé květiny (koupíte v květinářstvích ale levnější seženete v síti Bauhaus nebo u vietnamců)
  • kvalitní nůžky 


Ano to je všechno! Pokud už máte zvolený vzhled, pustíme se do odstřihování květin, které mají většinou stonky. Květ odstřihneme od stonku, přiložíme k čelence a silnou vrstvou rozehřáté hmoty přiděláme květ k čelence. Hmota tuhne docela rychle,ale je potřeba květ pevně držet tak aby se neodlepila během schnutí od čelenky.


Postupně oblepujeme celou plochu a délku čelenky tak jak potřebujeme a chceme. Květy můžete vrstvit abych byla čelenka bohatší nebo naopak jemně ozdobit aby vznikl elegantní doplněk.


Záleží jednoduše na vaší fantazii. Čelenka i s materiálem (když to přeženu), vyjde do 500 Kč, což se vám může zdát hodně ale věřte že investice do pistole se vyplatí. Já sama s ní dělám nejen čelenky ale i pásky a různé brože. Pokud budete mít zájem, můžu připravit další DIY!

Pro inspiraci přikládám ještě fotky, jak můžete vaši čelenku pojmout :)







7 komentářů:

  1. To je super tip! Všechny jsou krásné. Hned si vyzkouším taky nějakou vyrobit :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  2. ja nie som vôbec šikovná :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. to je fakt super :) ale strašně se mi líbí tvoje tavící pistole:D:)
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog, napsala nějaký hezký komenář a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerajú naozaj skvele :) určite musím skúsiť...
    MooN

    OdpovědětVymazat
  5. Ta žlutá je krásná <3 taky jsem vyráběla

    https://www.facebook.com/Hotpop.cz/photos/a.1377950815786576.1073741828.1375598402688484/1598164377098551/?type=1&theater

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)