čtvrtek 30. července 2015

Minutka dne aneb proč celé noci nespím


Venku byla ještě tma a někde v dálce zpíval první ranní ptáček. Měla jsem pocit, že jsem si teď lehla do postele a předtím ušla tůru Praha- Prčice. Pohled na mobil mi nabídl otázku z oblíbené aplikace Pacifica "how do you feel today ?" a já měla pocit, že si ze mě někdo dělá srandu. Cítím se ještě hůř než když jsem šla spát a nezajímá to nikoho kromě té aplikace. Je přesně  4:45 a moji sousedé si pouštějí Depeche Mode a hlasitě se baví. Moje kočka má opět mode "nespím do světla" a skáče po celém bytě.






Ze zoufalství jsem si vzala na uši sluchátka a doufala, že za zvuku dešťových kapek z aplikace Relax Melodies, usnu jako miminko. Omyl. Zvuk byl asi kvůli úspěšnosti vylepšen o ton, který připomíná pískání na vyhnání myší ze sklepů. Prý je to vlna na které si lidský mozek uvědomuje, že může relaxovat. AHA! Tak tohle nepůjde, protože ještě pár minut a budu mít halucinogení stavy.
Začala jsem vzpomínat na moje dřívější bydlení, v kterém jsem vyfasovala sousedy taxikáře, kteří spí jen přes den a v noci rozjížději mejdany s kýmkoliv kdo jde okolo baráku. Mít takové sousedy vedle ložnice je opravdu výhra a jako bonus z prvního patra milovník techna, který ho nevypíná ani v noci.
Možná se vám bude zdát, že jsem hnidopich ale mě spíš přijde, že mám smůlu na sousedy. Aspoň na ty co spí v noci :)



Začalo svítat a já tušila, že dnešní den nebude z nejlepších. KAFE! Vystřelila jsem tempem hlemýždě do kuchyně a zkoušela si udělat překapávanou kávu. Nevyšlo to. V rámci úspor sil, jsem použila jen jednu část z filtru a kromě toho, že jsem se opařila moje káva neprošla žádnou změnou. Sedím u stolu a žvýkám kávového turka z vietnamské kávy a nadávám sama sobě, že si nevychutnám kávu kvůli lenosti. Otevírám notebook a chci zpustit Firefox. Hláška, že lišáka nelze najít ať to zkusím znovu za chvíli se mi snad jenom zdá! Po čtvrté se mi prohlížeč podaří spustit a po kontrole emailů sedám k tomu postu, protože mi snad pomůže nastartovat normální den.



Budu ráda za vaše rady, jak bojovat proti spánkovému deficitu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)