pondělí 27. července 2015

DIY vyrobte si vlastní lak na nehty!


Jelikož DIY posty mají úspěch a já neustále něco zkouším a vyrábím, rozhodla jsem se doporučit vám další super věc! Tentokrát si můžete namíchat vlastní lak nan nehty, podle toho jakou kombinaci nebo barvu potřebujete. Já mám totiž občas problém sehnat barvu kterou chci a tak si ji jednoduše namíchám. Jak na to?



Co potřebujeme:

  • bezbarvý lak na nehty
  • stíny na oči s barvou kterou požadujete, třpitky (koupíte u vietnamců za pár korun!)
  • odlakovač 
  • kousek papíru



 Postup je následující:

Vytvoříme si z papíru kornoutek tak, že jednoduše papírek srolujeme. Párátkem narušíme strukturu stínu a rozdrtíme ho, pokud již není v sypké podobě. Kolik barvy ze stínu přenesete do laku, tolik sytosti bude lak mít. Platí tedy pravidlo, čím víc tím líp! Když bude stín v sypké podobě a na co nejmenší kousky, otevřeme lak na nehty a přiloženým papírovým kornoutkem, vsypeme stín do lahvičky s lakem. Přidáváme stín do té doby, než získáme požadovaný odstín a sytost barvy. Poté dobře zamícháme štětečkem od bezbarvého laku, uzavřeme a protřepeme.


Lak je hotov! A možností jak tvořít barvy a kombinace je milion!



 


2 komentáře:

  1. Tak to je super nápad! ^^
    Určitě zkusím. :)


    Pokud chceš koukni na můj blog! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)