pátek 1. ledna 2016

První den roku 2016

 
Jaký byl první den nového roku? Plný jídla. Musím uznat, že tyhle svátky obžertství mě jednou naprosto zrujnují. Chlebíčky ze silvestra, cukroví z Vánoc (panebože kdo to bude všechno jíst?). Každopádně jsem se už před koncem roku zařekla, že se budu věnovat i pohybu, tak doufám, že nezůstane jen u předsevzetí.



Ráno začalo snídaní a jak jsem už řekla, cukroví je pořád dost :) 

 

Novoroční oběd je pro mě tak trochu oříškem. Jelikož moc nevařím, od rána jsem se připravovala abych v poledne excelovala s čočkovou polévkou a hovězí roštěnou s karlovarským knedlíkem. Musím poděkovat panu Vaňkovi, bez jeho kuchařky bych to tak bravůrně nezvládla!


Mimochodem nedoporučuji vám oslavovat šampaňským na lačno. Celoroční abstinent jako já, se po dvou sklenkách vesele motal do každé jednoduché věty. Takže při vaření pijte ale jen vodu ,)

 

Abych tedy vystřízlivěla a dodržela ono předsevzetí, vydala jsem se s přítelem na tůru po Praze. Kromě konfetů a rachejtlí, nebylo k vidění prakticky nic zvláštního. S kávou v ruce z Coffee Room a dorty z Sweet Life Bakery jsem se po 6,11 km doklopítala domů. Docela slušné skóre na začátek!



Jaké to v Coffee Room a Sweet life bakery vlastně je se dozvíte, už brzy v dalších postech z kategorie Food&Coffee ,) Já se jdu naložit do teplé sprchy a uvařit si heřmánkový čaj. Napište mi jaký byl váš první novoroční den! Těším se!

8 komentářů:

  1. Ta fotka s konfetami vypadá skvěle :) můj první novoroční den? Trochu se utápím v kocovině haha. Snad to nebude jak na nový rok tak po celý rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že to je je rčení :) Tak ať je brzo lépe ,)

      Vymazat
  2. Mate krasne cukrovi, urcite bude i dobre :) Krasny novy rok i tobe!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky a myslím, že jsi první den nového roku zvládla s noblesou. :) Mimochodem nádherně nazdobené perníčky, asi jsem ještě neviděla hezčí! Krásný nový rok přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu, vzkážu i kamarádce která pomáhala :) I tobě krásný rok 2016!

      Vymazat

Děkuji za komentář! :)