čtvrtek 31. prosince 2015

Hudební objevy roku 2015


Jsem velký fanda hudby a to tak, že si občas připadám jako magor. Poslouchám jí nejen doma ale i  koupelně (což je taky doma ale stejně se lidi tváří divně, když o tom mluvím), na ulici, v mhd a při běhu. Jediné místo kde hudbu nezapnu je les. Zajímavé.

Každopádně jsem pro vás připravila výběr věcí a alb, které mě za rok 2015 nejvíc baví a to pěkně prosím pořád. Což znamená, že si je pouštím každý týden.


Možná si tenhle track pamatuje z dílny Outkast s moc hezkým mimozemským klipem :)





Soft Lit je nenáročná náladovka k práci i cestování.


Tuhle věc mám bůhví proč spojenou s mořem. Nebyla jsem u něj sto let ale přesto na něj pokaždé při poslechu, myslím.


Luke Christopher je pohodář, který vám pomůže přečkat deštivé pondělí nebo kdejakou depku.




Nejlepší kombinace jazzu, ženských vokálů a melancholické nálady.


Francouzské elektro má prostě styl.


Daye Jack zprodukoval album Hello World a připomíná mi svojí tvorbou Fashawna, kterého miluju od začátku.




Pokud máte oblíbené album nebo písničku za rok 2015, dejte mi jí prosím do komentáře! Moc ráda si poslechnu něco co neznám :)

2 komentáře:

Děkuji za komentář! :)