čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestrovské trhy na Jiřáku

Venku dnes mrzlo jako když praští (-2 stupně celsia) a na náměstí Jiřího z Poděbrad zněla hudba a hodovalo se. Silvestrovské trhy nejsou vůbec špatný nápad, hlavně když můžete za zvuků libé hudby popíjet šampaňské, rozjímat a pojídat třeba preclíky nebo ústřice. Italská nebo pravá česká kuchyně, poctivé burgery, chlebíčky nebo koláče. Prostě na co si jen vzpomenete.



Přiznám se, že oříšky jsem nestihla ani nafotit. Ty tři balíčky v pozadí už jsou snědené.Je v nich slaná a uzená verze macadamia mixu a brusinek. Protože jsem mírně nastydlá a pořád bojuji se zánětem dutin, přibalila jsem je jako doplněk k heřmánkovému čaji.


Nenechte se zmást absencí lidí u tohoto stolečku. Opodál stálo mnoho skupinek se šampaňským a mušlemi, polévkou minestrone nebo kávou. Hudební duo The Brownies které po celou dobu hrálo, je opravdu úžasné a poslechnout si ho můžete zde.



 Snažila jsem se vám nafotit i krásné outfity místních dam, včetně zimních klobouků a čepic. Na této poslední fotce je vidět klasický mrazíkovský kožich. Byla opravdu zima.
Toto byl můj poslední den v roce 2015. Sice jsem zmrzlá a místo nosu a zadku mám jen necitlivou část těla ale bylo to opravdu krásné. Jaký byl váš poslední den?

3 komentáře:

  1. Trhy na Jiraku mam rada i mimo Silvestra, takze si umim predstavit, ze to tam bylo skvele :) krasny novy dok preju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)