úterý 7. července 2015

Oblíbenci měsíce Června


Oblíbenci měsíce června, věci které jsem si oblíbila a rozhodně je chci doporučit všem!


Pátrání po Sugar Manovi 
je neuvěřitelně osobitý, chytlavý a po dlouhé době emotivní film který mě chytl za srdce. Budete zvědaví a neodtrhnete oči.Film je na točen formou dokumentu a o to víc o něm budete později přemýšlet!

Moje kniha Vinnetou
 

Moje srdcová záležitost posledních měsíců. Nemá cenu o této knize říkat pozitiva, kterých má bezesporu hned několik. 

Kromě nádherných kreseb a silného příběhu z českého prostředí má tato kniha význám pro každého z nás. Poznáte v ní lásku, strach, smrt a hlavně svobodu. Zakoupit ji můžete zde http://bit.ly/1JCyxuq a taky sem přidávám rozhovor s autorkou jménem Toy Box.

Pomáhej Pohybem EPP


 Pokud sportujete teď můžete pomáhat nejen sobě ale i ostatním! S appkou Pomáhej Pohybem můžete, cvičit, běhat nebo chodit. Vaše aktivita vám nejen spočítá co spálíte a uchodíte ale vaši aktivitu převede na body, které pomáhají vybraným projektům, které v aplikaci najdete. Já sama jsem zatím přispěla na projekt Zvony které mlčí a musím říct, že veškerá aktivita má pro mě nový rozměr.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)