sobota 1. srpna 2015

Velká kosmetická recenze aneb oblíbenci měsíce Července


Během července jsem si oblíbila další věci a většinou kosmetické. Nic z toho co vám tady představím, jsem nedostala na testování, vše jsem si koupila. S většinou věcí jsem spokojená ale poprvé budu i kritická. Jdeme na to!




Balíček Manufaktura
První pecka která mě naprosto odzbrojila je balíček produktů Manufaktura z limitované, malinové edice.


 Balíček obsahuje ochranný krém na ruce, zvláčňující tělové mléko a osvěžující sprchový gel. Všechny produkty spojuje skvělá malinová vůně, kterou byste prost snědli! Krém na ruce i tělo je v super konzistenci, která se okamžitě vpije do pleti a zanechá nemastný film. Takže nemáte suchou pleť ani ruce ale určitě se nelepíte na všechno - to nesnášim. Gel na sprchování docela hodně pění a pleť po něm hezky voní ale je trochu vysušená. Nic moc hydratačního.

 

 


 Velkou jedničku dávám za praktické balení a design. Ten je jednoduše dokonalej!

Jelení lůj Balea s příchutí banánu  

Jestli milujete točenou zmrzlinu od Hájka (tu klasiku banán, jahoda) tak tohle je ta správná volba. Za 39,90 Kč si v každém DMku můžete koupit skvělou věc na suché rty (trpím na ně) a ještě budete voňet

 


Permanentní řasenka a barva na obočí

Jestli si chcete pořídit kvalitní barvu na obočí a řasy, tak si určitě nepořizujte tu od L´action Paris. Jeden pohled na obal vás přesvědčí o tom, že za 1 minutu budete mít super protočený řasy, obarvený a černý jako uhel a po dobu 2-5 dnů nebudete muset použít řasenku. Přátele omyl!


Jediná praktická věc na téhle věcičce je balení 2 v 1 a to na jedné straně semipermanentní řasenka a na druhé barva na obočí. Praktické. Po nanesení na řasy se mi sice zvýraznili ale efekt byl slepený. Navíc řasy vydrží obarvené 2-3 dny ale spíše 2, určitě ne 5 dní. Obočí vydrží podstatně déle!
Proto si myslím, že za 199 Kč si užijte raději jinou srandu.

Před
Po nabarvení





Nový seriál po House of Cards, který mě naprosto odboural a hrozně moc mě baví. Pokud někdy přemýšlíte o světě, o tom proč jsou věci tak jak jsou, máte rádi tajemno a chcete se podívat na svět z jiného - třeba hackerského pohledu, doporučuji!


Jelikož se teď na pár dní vzdálím do klidu na odpočinek, můžete si nainstalovat do svého telefonu app Periscope a v ní najít My Maliblue. Můžete se tak skrz video ptát na to co vás zajímá a třeba se podívat, kde zrovna trávím čas a co dělám :)

Mějte fajn víkend MM!


4 komentáře:

  1. miluji manufakturu ... a maliny... to si nemůžu nechat ujít ! :) Zkus od nich řadu se švestkami je to naprosto sladká vůně. Vždy když se namažu tak bych se nejraději snědla :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Manufakturu moc ráda :) Teď čekám na BB krém, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)