úterý 1. prosince 2015

Tvůrčí krize



Je to pár už pár měsíců během kterých jsem nenapsala ani čárku.
Ještě před pár měsíci jsem se smála blogerům a blogerkám, které mají aspoň jeden příspěvěk s tématikou "začínám znova". HA! Došlo i na mě.

Jednoho dne jsem se prostě k psaní nedostala. Nebyl nápad a lenivá nálada mě zrovna neusvědčila v tom, že to má smysl. No a pak už jsem prostě neměla náladu nikdy. Pár z vás mi psalo co se děje, dokonce jsem dostala první pozvánky na akce a giveaway. Všem jsem odepsala a jedním dechem dodala něco o tvůrčí krizi. A bohužel a bohudík bylo to tak.

Nechtěla jsem psát blog o tom co všichni ostatní. Každý den jsem přemýšlela o tom jak být originál, jak nekopírovat. Než mi jednoho dne došlo, že originál jsme každý a nejsou žádná pevná pravidla o čem a jak to psát. A tak usedám znovu k notebooku a chci se věnovat svému milovanému psaní. Taková jaká jsem.

Děkuju vám všem za přízeň a trpělivost, jsem zpět!

1 komentář:

Děkuji za komentář! :)