úterý 22. prosince 2015

Costa Coffee konečně i na Žižkově!

Dnešním dnem se otevřela nová kavárna Costa Coffee na pražském Žižkově! A co to znamená?
Že kromě KAFLE můžete kousek od tramvaje ochutnat dobrou kávu a také dorty!

Okolo nové kavárny jsem chodila několik týdnů a sledovala její budování.

Ani jsem se nestačila rozkoukat a byl tu první den otevření. Ochutnala jsem Flat White a Latte a docela mi chutnalo. Kavána je designově útulná, i když první den se ještě vrtalo, což vychutnání kávy neumocnilo. Personál byl také trochu zmatený a nevěděl jestli má kávu nosit nebo volat majitele k vyzvednutí. Ale první den jsem byla maximálně chápavá.



Lhala bych, kdybych řekla, že jsem lepší kávu nepila. Pila! Ale o recenzi na další kavárnu v Praze si počkejte do příště :)


1 komentář:

  1. Jéje, to bude moje peněženka teď pořád prázdná:D Mám hned kousek školu:)

    www.stylishcoffee.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)