pondělí 4. ledna 2016

Oblíbenci prosince 2015


Jak je u mě zvykem chci vám představit svoje oblíbence. Tentokrát se budou týkat jen kosmetiky a předesílám, že výrobky jsem od nikoho nedostala ani nejsou záměrnou propagací. Čekejte jen pravdivá fakta uživatele :)


Prvním oblíbencem je balzám na rty od Manufaktury. Přiznám se, že jsem z něj byla trochu rozpačitá, protože tenhle balzám vůbec nevoní. Možná jsem rozmazlená od balzámu EOS, který bych vždycky nejradši snědla ale tohlemi ze začátku hodně vadilo. Balzám jsem dostala dárkem a až po třetím užívání jsem si všimla výhod. Opravdu zvláčňuje rty a chrání je před mrazem, co víc nemusíte se bát, že efekt odezní po prvním napití kávy. Balzám je bezbarvý.


 
Moje srdeční záležitost - Bobbi Brown. Nikdy bych nevěřila, že si koupím hnědou rtěnku.V parfumerii Douglas jsem se nad ní rozplývala a až slečna prodavačka mě do ní natrvalo tzv. uvrtala. Ta barva a konzistence mě prostě naprosto dostala. Rtěnka je skvěle pigmentovaná takže vydrží opravdu dlouho. Celé dopoledne a dvě kávy prosím! Na rtech o ní nevíte a rty jsou jako dětská prdelka! Naprostá spokojenost.

 

 
Dermacol báze pod make-up. Dokonalá vyhlazující báze, které stačí nanést opravdu malé množství na problematické partie. Tedy čelo,nos,brada a tváře. Dokonale vyhladí a připraví pleť na make-up a a navíc hezky voní.

 

Oční linky Rimmel London s názvem Scandaleyes jsou jednoduchou alternativou na tekuté linky. Čmáry čmár a dvěma tahy máte linku, která se hned neoptiskne a navíc vydrží dlouho.

 

Kokosový olej Purity Vision je lisovaný za studena a je to můj nejvěrnější pomocník. Trpím na suchá místa na pleti, takže na noc si ho dávám před krém. Vyhladí pleť a krásně ji vyživý, Použít ho můžete i na rty, řasy a obočí. Řasy jsou po něm krásně bohaté a zdravé. Olej je lisovaný za studena takže se v něm všechny látky udrží apoužít ho můžete také na vaření.


Svěží čisticí gel a peeling v jednom Esteé Lauder Perfectly Clean spolehlivě odstraňuje veškeré nečistoty, zbytky make-upu i odumřelé kožní buňky. Je vhodný pro všechny typy pleti, zejména pro smíšenou a mastnou pleť. Stahuje póry a vaše pleť po něm bude jemná a čistá. Já sama používám někdy ráno ale spíše večer po odlíčení a kromě vůně je to boží pocit čistoty! Bez něj si přijdu prostě neodlíčená. Nejlépe investované peníze za minulý rok ,)





    5 komentářů:

    Děkuji za komentář! :)