pondělí 4. ledna 2016

Sweetlife Bakery z Vinohrad

 
Sweetlife Bakery je pro mě jedna velká záhada. Našla jsem ji náhodou při cestě z Vinohrad. Prý je otevřená půl roku ale v životě jsem o ní neslyšela.


Možná je totím, že nemám děti. Z mnoha reakcí na Facebooku a také z celkového vybavení cukrárny je zřejmé, že dobře slouží hlavně maminkám s dětmi. Nedaleko je velké dětské hřiště, takže maminky to mají do dětského koutku co by kamenem dohodil.


Navíc je dětský koutek velice útulný a klidný. Byla jsem tam v offline režimu, kdy koutek obýval jeden tatínek a malé miminko. Věřím, že když se místnost zaplní musí být veselo!

Celá cukrárna/bistro je vkusně polepena příjemnou grafikou a fotkami z akcí, které se zde občas konají (yoga pro děti atd). Jak jsem se dozvěděla Sweetlife Bakery je rodinná pekárna a cukrárna, která čas od času vyrazí na nějakou food akci v Praze. Naposledy třeba Burger Fest.




S přítelem jsme chtěli vyzkoušet místní um a tak jsme si s sebou odnesli Mrkvový dort a Choco roládu.



Mrkvový dort byl velice dobrý a dobře dochucený a nepřeslazený. Což se nedá říct o čokoládové roládě, která sama o sobě byla výborná i když sladká. Co jí však uškodilo je vrchní čepička se zdobením, která je přeslazená a to tak, že trnou zuby.

Celkově na mě Sweetlife Bakery nezapůsobilo. Necítila jsem příběh této značky ani z cukrárny samotné ani ze zákusků. Tím ale bistro cukrárnu nehaním. Zkuste ji a možná budete mít jiný názor :)

2 komentáře:

Děkuji za komentář! :)