čtvrtek 4. června 2015

Jaký byl Dyzajn Market 2015


Letošní letní Dyzajn Market byl opravdu nabitý k prasknutí. Vydala jsem se na něj v poslední den konání, tedy v neděli, protože dřív jsem to díky povinnostem nestíhala. Jako každý rok toho bylo tolik, že jsem nevěděla kam dřív skočit. Tento rok se nesl v duchu květin do vlasů, dřevěných broží, šperků a také různých vychytávek z papíru. Pozadu nezůstali ani oděvní značky, které předvedli nádherné kousky! Ale teď už k věci!




Jednoznačně byl market místem, kde panoval čilý ruch a výborná nálada. K nákupu hrál z malého podia dj a moderátor instruoval rodiče, kde odložit své ratolesti do dětského koutku. Občerstvit jste se mohli domácími burgery, zmrzlinou Angelato nebo raw dortíčky, které jsem sama vyzkoušela a byla to lahoda!


Mezi stánky jsem nacházela stálice Dyzajn Marketu. Bylo příjemné pozorovat posun a progres jednotlivých značek. Opět frčí nesmrtelná, námořnicky modrá s bílou a samozřejmě puntíky. Všechna lesní zvěř, na všem možném od diářů po obaly na notebooky. Květinové čelenky nejen do vlasů ale také jako pásky, náramky nebo naušnice.




Popular

Lumpka jsou korunky a čelenky z látek, nejen pro děti!

Raw dortíček s fíkem, čokoládou a meruňkou.

Soap mejdlíčkové pokušení z Náplavní 9
Jednoznačně se na další ročník půjdu podívat znovu. Pro inspiraci a taky kvůli dobrému jídlu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)